Principles of language coaching in teaching foreign languages
Abstract
About the Authors
O. I. LytkinaRussian Federation
A. Y. Ponomareva
Russian Federation
References
1. Еремина Н.В., Кабанова О.В., Терехова Г.В. Опыт лингвокоммуникативной подготовки студентов неязыковых специальностей. // Оренбургский государственный университет. - 2015. - № 2. Оренбург: Изд-во университета. - С. 47-53.
2. Passmore J. Exellence in Coching: The Industry Guide. London: Kogan Page Publishing. - 2006. - 306 c.
3. Bitner, T. What’s Does Your Wheel look like. - 2015. [Электронный ресурс]. URL: https://www. icfaustin.org/Resources/Documents/Wheel%20of%20Life%20Article%20for%20Coaches%20Week.pdf (дата обращения 14.09.2019).
4. Renton J. Caoching and Mentoring: What They are and How to Make the Most of Them. - New York: Bloomberg Press. - 2009. - 326 c.
5. Дауни М. Эффективный коучинг: уроки коуча коучей: технологии развития организации через обучение и развитие сотрудников в процессе работы. - М.: Изд-во «Добрая книга», 2013. - 279 с.
Review
For citations:
Lytkina O.I., Ponomareva A.Y. Principles of language coaching in teaching foreign languages. Vestnik of North-Eastern Federal University. Pedagogics. Psychology. Philosophy. 2019;(4):40-44. (In Russ.)